Klagar inte!

Klockan är halv fem och jag inviger utemöblerna på balkongen. Solen i ansiktet och en kopp kaffe! Underbart. Hoppas det nu håller i sig så att man kan gömma alla vinterkläder. :)

Träningen gick bra men jobbig var den. Vilket är bra!
Sen har jag pluggat en del, älskar böcker som har en sammanfattning efter varje kapitel. :) streckläsa funkar inte så bra för mig med fakta böcker, somnar faktiskt. Haha

Chefen ringde innan och kollade läget inför premiären! Känns gött att vi går typ bara förmiddagar i maj så då kommer det bli en del jobb! Gött!
Skönt att höra att "det är så bra att du kan så mkt här, ja nästan allt. Kommer använda dig mkt!" fett najs iaf! :)

Nä nu ska jag snart in och göra majonäs, ikv äter jag räkor! Nam nam. :)

Ha en trevlig kväll!

Kram



Kommentarer
Nina Svensson

Göm inte kläderna för väl, snart Åre :))))

2012-03-02 @ 20:42:46
mormor

Hoppas att allt är bra, äntligen lite vår. Måste kännas skönt att chefen ringde dig, bevis på uppskattning. Men du är ju en liten pärla. Var rädd om dig. Kram mormor

2012-03-02 @ 21:43:39
URL: http://bellasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0