Fredag

God morgon.
Hur mår ni idag?
Jag mår bra! Har varit uppe i tre timmar nu och suttit och skrivit på tentan och är typ klar med den första frågan! :) Är helt förvånad över mig själv. Fick ju tentan i går, jag som alltid skjuter upp det! :)
Idag är det som sagt fredag och idag så ska jag och mamma till restaurangskolan och äta lunch. :)
Sen så ikväll efter Benni slutat jobba så ska vi handla, hämta bord och stolar och sen ska det städas här.
I morgon är det kalas för mitt hjärta som fyller 26.

Nu ska jag kolla mer på nästa tenta fråga. Är inte säker på vilken jag ska välja, har tre alternativ att välja på så ska försöka bestämma mig.

Ha en bra dag!

Kram



Kommentarer
Chasmine

Ikväll menar du? :)

2012-03-09 @ 15:52:23
URL: http://chasminec.blogg.se/
Chasmine

Bra kämpat, jag lyckas alltid vänta in i det sista.

Bara att kömpa på så är det snart klart. <3

2012-03-09 @ 15:54:21
URL: http://chasminec.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0