Måndag.

God förmiddag.
Hur mår ni idag?
Jag mår okej, vädret är sämst!
Har fått tillbaka svar på alla tentor och får göra om grammatiken, Summaryn och översättningsmeningarna. Grammatiken visste jag iaf. Men om man ska se det possitivt så var det bara Summaryn från denna omgång som var en orginal tenta de andra var omtentor. Så blir bättre och bättre. Men det är bara att bita ihop och göra dem igen i början av augusti.
Nu har jag tid och plugga på ett annat sätt känns det som.

Aja jobb idag 13.30-21.30 sen har jag "helg". Ska stäääääda för det är längesedan nu. Skäms ju. Måste boka tvättid med.

Men vi hörs kanske sen, appen strular fortfarande. Därav inga bilder.

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0