Torsdag

God morgon bloggen!
Sovit gott?
Det har jag, trots öppet fönster och regn och blåst utför.
Igår så satt jag på vagen mot träningen, tog vagens så jag skulle vara framme 17.36 när klockan är 17.45 så har jag kommit två hållplatser för att en vagn på andra spåret hade gått sönder!! Gah och då tänkte jag att jag inte var ombytt och passet började prick så då var det inte lönt. Hoppade av och satte mig på vagnen i motsatt riktning och där blev jag sittande i 20 min.. Lönt. Så hem och städa och laga mat istället. Sjukt stökigt när saker händer när man har en tid att passa.
Idag ska jag klippa mig!!!! Ska bli så skönt!
Bild kommer sen..
Vi hörs.
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0