Måndag.

God kväll.
Hur mår ni idag?
Jag mår bra!
Idag så gick vi upp vid nio åt frukost och sen körde Benni hem. Blä hatar att behöva vara ifrån honom. :(
Sen satte jag mig och pluggade och är klar för morgondagens redovisning. Får se hur det går. Jeje.

Sen har jag bokat klipp och slingtid på torsdag förmiddag! Ska bli skönt.
Strukit tvätt har jag oxå gjort och ska snart ställa mig och laga mat. Blir pannbiffar och sås. Gott.

Saknar Benni och katterna mkt och vi får väl se om jag kan sova i natt helt själv, vilket jag inte gjort på tre veckor typ.

Vi hörs!

Kram



Kommentarer
Miosliv - mamma,pappa,barn,katt,hund - vardagen med en fotoblogg!

Tack for infon! Vet att designen är lite knas, ska grundställa den framöver när jag ska göra min nya design, denna börjar bli tråkig :p men behöver inspiriation :)

2012-01-09 @ 22:25:05
URL: http://miosliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0