Måndag.

God morgon.
Hur mår ni idag?
Jag mår bra. Tandköttet börjar ge med sig så med värktabletter och gelen så blir det bra.
Idag är en sådan dag man bara vill ligga kvar i sängen. Somnade vi tio och klockan tolv vaknade jag av fyrverkerier som smällde precis utanför fönstret(som var lite öppet) höll på att dö ju! Kinesiskt nyår började ju. Varför kan inte alla fira högtider samtidigt så man inte dör på kuppen av en hjärtinfarkt.
Trött var jag igår efter träningen, puh det var ett pulspass jag lyckades gå på första stepen någonsin. Pust tog i ibland så jag blev yr, stabilt. Haha har ingen direkt träningsvärk utan bara trött i bena. Skönt att kunna gå normalt. :)

Idag är det första riktiga dagen i skolan. Heldag från 9.15-15 så det ska bli gött att komma tillbaka har dock bara lektion på torsdag denna vecka så mycket självstudier blir det.

Vi hörs.

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0