Fredag.

God morgon.
Hur mår ni idag? Jag mår bra, träningsvärken börjar släppa nu men har ont i tandköttet där min visdomstand är på väg upp. Men är van det brukar bli så, får se ut som lina i Emil när hon har tandvärk(svullen).

Idag är första lektionen och det känns lite pirrigt. Allt är ju på engelska så får väl se hur mkt man fattar. ;)
Går 10-12 sen är det helg.

Vad jag ska göra i helgen, är ingenting. Har inget planerat. Så får väl ta och storstäda eller något. ;)

Köpte ett te igår(hade en tom teburk och det går ju inte!) och det luktar och smakar som något godis jag åt när jag var mindre men vet inte vilket. Smått jobbigt men gott är det.

Fick mail om att mitt paket från bodystore var skickat till posten så lär väl inte få det för ens på måndag. Jag som ville baka. :( får väl se om jag hittar något annat recept.

Vi hörs sen.

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0