Nu funkar bilder igen.

Efter ett samtal med telenor chatten som för övrigt är den bästa kundsupporten! Så uppdaterade de mitt simkort så att mitt interner skulle sluta sega! 40 minuter senare så swoch vad snabbt det går, kanske inte men det fungerar bättre iaf! Skönt det.
Nu är det bara blogg.se som ska se till att fixa buggen i appen så ni kan kommentera mina inlägg som jag skriver via denna app! *hoppas att det är snart*

Är på väg hem från träningen nu, blev ett step puls pass. Idag hade jag de inte på högsta nivån så det gick mkt bättre. Ska om några gånger upp där men ska först få in steg osv. :)
Nu ska jag laga mat och sen ska jag prova min glassmaskin. Ska göra philadelphiaglass. :) mums!
Bild kommer sen på det!

Ha en bra kväll!

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0