Söndag.

God morgon. Hur mår ni? Jag mår okej, halsen är bättre men nu är jag förkyld. Jeje sålänge jag inte blir sängliggande så är det lugnt! :) ska snart åka till jobbet, väntar på bussen. Ser ut att bli fint väder idag med. Kul för er som är lediga. ;) pratade med chefen igår och v34 börjar vi stänga i början på veckan och så sa hon iom att jag är ledig helgen där och ska åka hem så ska jag inte jobba förräns fredagen därefter så får nästan en vecka hemma!! Woho! Ända gången denna sommar som jag kan vara hemma länge! Då ska jag iaf spela golf och ta det lugnt! :) Nu på tisdag fm efter min tenta kommer Linda upp! :) najs najs ska bli kul och trevligt som vanligt! Nä nu ska jag hoppa på bussen. Vi hörs sen. Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0