Onsdag.

God förmiddag.
Hur mår ni idag?
Jag mår bra. :)
Sov ut idag så vaknade vid halv tio, gick upp och handlade nu är kylen fullare än vad den varit på tre månader. Skönt att komma tillbaka till vardagsrutiner. Har väl lagat mat hemma max 4 gånger denna sommar.

När jag hade plockat in all mat i kyl så passade jag på att diska med när jag ändå var i farten. ;)

Ska snart göra mig klar för jobbet jobbar 14-21 och det ska bli intressant hur det kommer att gå idag.. Liseberg är hyrt av ett företag så utöver de vanliga som äter hos oss är det väl minst 300 till som ska äta, så en av de hektiska dagarna denna säsong och vi är tre efter fyra när vi brukar vara iaf en till. Plus en som ska jobba kan inte kassan. Hehe sk bli intressant som sagt. Återkommer med rapport! ;)

Nähä nu ska jag ta bort nagellacket och borsta tänderna.

Ha en bra dag!

Kram



Kommentarer
Mormor

För att vara en student ser det ut att vara en bra kyl. Den här Gabriella vet vad som är bra att äta, men så syns det oxå på dig. Kämpa på vännen, du ska se att allt ordnar sig. Stor kram från din mormor.

2012-08-29 @ 21:51:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0