Fredag.

God förmiddag!
hur mår ni?
Jag mår helt okej förutom att jag har haft svårt att sova de senaste nätterna, tror det är fullmånen.

Skrev ett inlägg och publicerade det mend et försvann! Gah men men..

Idag blir det jobb samma tider som igår alltså 16-20. smått onödigt som sagt men men pengar behövs!

Ska möta upp Emelie från skolan och ta en fika så ha lite att göra innan jobb så jag inte sitter här hemma och väntar bara som jag gjorde igår.

Gjorde ostchips när jag kom hem iaf! Smakade dem aldrig då jag gick och la mig innan. Så det får bli ikväll! Lägger ut hur jag gör i ett annan inlägg! :)

Detta är sista "veckan" som jag jobbar på veckodagar för denna säsong men kommer jobba varje helg förutom en lördag och då jag är i londonm fram tills parken stänger, så lite pengar kommer komma in iaf! :)

Men nu har jag annat att göra så vi hörs sen!
Saknar min Benni!! <3


Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0