Tisdag.

God morgon.
Hur mår ni?
Jag mår bra har dock ont i ryggen och det är det klassiska Göteborgs vädret(regn). Har regnat sedan jag kom hit, ge mig vår och sol igen tack!

Snart dags för skolan och jan känner att jag inte har någon koll på vad som händer och börjar fundera på om engelskan verkligen är rätt för mig. Jag visste att det skulle bli svårt men inte såhär svårt. Har aldrig kuggat en tenta och börjar detta område med två. Gah blir galen. Men klarade iaf två så 50% från min sida.
Har väl kommit i en svacka och vill just nu bara skita i skolan och jobba. Bit ihop!!

Fick deklarationen nu i veckan var iaf ett bra besked jämfört med förra året då jag gick betala tillbaka. :)

Ska komma iväg och träna ikväll tänkte jag för att fokusera på något annat en stund.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen bege mig mot skolan. Måste ladda på mitt spårvagnskort med som de höjt med 65 kr. :O kanske inte mkt för er men för mig blir det när det redan handlar om 900 kr. Aja fattigmånad denna månad. Men värt det för fick komma upp till Åre!

Oj vad mkt det blev nu. :) hoppas ni inte tröttnar.

Vi hörs.

Kram :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0