Tisdag.

God morgon!
Hur mår ni idag?
Jag mår bra!
Var så trött igår så sov typ hela kvällen. Var ju på studiebesök på engelska skolan i måndag och det var väldigt intressant och ett bra mottagande fick vi. :)
Sen åkte jag till Liseberg för att träffa nya människor och se vilka som ska jobba i år och träffa Camilla. :) sen gick vi till spelhuset där drack jag en cider och vi spelade lite spel. Camilla och jag var rätt sega så vi gick hem ganska tidigt.

Idag blir det jobb 9-15 :) ska bli najs!
Skönt att slippa skolan för en dag!

I kväll så ska jag på teater med skolan och kolla på en engelsk pjäs. Ska bli kul. :)

Nu ska jag ta på mig och bege mig till jobbet.

Ha en bra dag!

Kram


(någon som känner igen sig om denna bild?)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0