Jaha.

Huvudvärken vill inte släppa taget och det är jobbigt, tog en värktablett för en stund sedan och hoppas att den hjälper.
Har inte varit så produktiv idag och ibland behöver man sådana dagar helt enkelt. Har i alla fall diskat och nu håller jag på att göra fröknäcken som är så goda! :)

Ska plocka undan lite här, papper över allt! Hehe kanske det blir en svängom med dammsugaren med vem vet. Det återstår att se. Ska vara på språkcafet vid halv fem så har lite tid iaf. Ska äta lunch med och just nu har jag ingen inspiration att laga mat därav blir det ofta små plock men det funkar.

Nu ska jag dra ut min smet på plåten och slänga in den i ugnen.

Kram :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0