Listan är snart klar.

Diskat Check!
Plockat undan Check!
Vikt sista tvätten Check!
Städat toa Check!
Gått ut med glasflaskor Check!
Dammsuga Check!
Torka golv Check!
Det som är kvar är att gå ut med tidningar och handla men det gör jag samtidigt. Har fyllt min dramaten med tidningar som ska slängas så är det bara att gå förbi på väg till spårvagnen. Perfekt!
Till och med solen börjar leta sig fram, känns som en bra fredag idag! Mitt hjärta kommer i kväll med ju!
Städa är jobbigt fram tills man tar tag i det. Sätter man igång med bra musik flyter det på och plötsigt är man klar! Skinande rent och luktar gott här inne!
Förhoppningsvis blir det en tur till IKEA i morgon behöver fylla på med ljus till de mörka kvällarna och dokumenthållare till alla papper från skolan och så. Det är en del så att säga! :P Min bokhylla svämmar över!
Skriver mer sen!
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0