helgen som gått!

Fredag
Vfu fram till och med 15.25 snabba sig till centralen och vara sist in på tåget och åka mot Båstad. Väl i Båstad blev jag hämtad av älsklingen och Chasmine! Till spara och handla mat till kvällen. det blev mozarella och basilika fylld kycklingfilé med ugnsrostade grönsaker och sweetchili cremefraishe och en sallad till det. Gott gott! Syrran kom med och det var idol vi kollade på till det så blev det lite ost och kex. :) När idol var slut så åkte våra gäster hem och det var dags för oss att sova, en vecka på praktiken så är man trött!
Lördag
Morgon började med stor och god frukost med hjätat. Sedan vid elva kom Pia och Stella för lite fika och prat! Mysigt. Tiden gick och efter några timmar åkte de hem och vi la oss på soffan och degade tills det var dags att göra sig klar och ta bussen till Förslöv och hem till farmor och farfar för farsdagsfirande med kusinerna. Kalkon med gås tillbehör bjöds det på och mötta var vi efter som vanligt! Och gott var det med såklart! Efter det var det efterrätter äpplepaj och äpplekaka! Gott gott! Efter så mycket bättre fick vi sjuts hem av Agneta och Lars(tack!)! Vi la oss i sängen och skulle kolla på Hulken men jag somnade efter 20 minuter.
Söndag
Jag gick upp vid halv nio och fixade frukost till mig. Benni var trött så han fick sova någon timme längre. Vid elva börjafr jag jobba på Carl Fredrik. Full fart men kul som vanligt! Var klara och åt vid nio. Hem om mamma och pappa och hämta måttsatser från tupperware! Tack mammis! :) Sen hem och sova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0