Dag 01 – Presentera mig själv

Då kör vi igång med listan! Alltså ska jag presentera mig själv, var ska man börja? Jag kör helt enkelt från början! ;)
image description


Mitt fullständiga namn är Gabriella Evelina Liselotte Svensson(sjukt långt jag vet :P). Jag kommer från Ängelholm i Skåne men bott i Förslöv från 2(tror jag) år ålder tills jag var 17. Där bodde jag med mina föräldrar och min lillasyster i ett hus. Efter det så flyttade jag till Grevie till Benni och bodde där tills förra hösten då jag flyttade upp hit till Göteborg för studiernas skull.
Jag gick i grundskolan i Förslöv och trivdes bra där. Jag gick Hotell- och Restaurang programmet i Ängelholm med inriktning till kock. 2008 tog jag studenten vilket var en underbar dag! Efter studenten jobbade jag på fram till då i höstast då jag satte mig i skolbänken igen för att läsa till Hem- och konumentkunskap lärare. Jag trivs väldigt bra här uppe både i staden och i skolan så det ända som saknas är Benni och katterna. :)Förhoppningsvis kommer de upp till mig snart!

Så detta är min historia vem är då jag? Jag är glad, oftast. Jag är sjukt envis(mammas fel :P). Jag älskar film och serier som ni kanske märkt. Tv-spel är också sjukt kul!(Nöörd).
Det är inte lätt att skriva utvem man är helt enkelt.. Är det något annat så fråga! :P
Nu blir det snart Vem kan slå Filip och Fredrik.

Ha en trevligt kväll!
Kram

 



Kommentarer
Hanna

Ja perfekt :D

2011-11-07 @ 00:09:18
URL: http://miosliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0