Onsdag.



Hejsan bloggen. 
Hur mår ni? 
Jag mår bra. 
Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Har varit fem händelsefulla dagar. 

Fredag - midsommarafton. 
Vi spenderade denna kväll hemma hos Karl. Med trevligt folk, god mat. Som det ska vara helt enkelt. :) Mycket trevligt. 





Lördag - midsommardag. 
Vi vaknade upp i Ängelholm. Begav oss hem mot Grevie, gjorde oss i ordning på nytt sen åkte vi till Förslöv. Där så väntade karneval, fika, god mat och fest. Mycket trevlig dag/kväll. :)



Söndag. 
Jag vaknade vid 11 käka frukost. Vid två ringde syster och ville golfa, säger man inte nej till så när Benni vaknade så stack jag till golfbanan. Vi spelade nio hål sen räckte det pga skoskav. Sen blev det pizza nere på pizzerian med Emma och Karl. 




Måndag. 
Vaknade i tid och såg att det var fint väder. Cyklade till Förslöv hem till mamma och pappa. Syster och jag höll på i trädgården hela dagen - badminton, vollyboll mm. :) kvällen tog vi det lugnt med hjärtat. 

Tisdag. 
Klockan ringde 04.45. Det var dags för en tur till Tyskland och bordershop. Körde hela vägen eftersom mamma är opererad och syster får inte. Vi var hemma igen vig tre tiden. Sen åkte vi och tog ett dopp vid havet. Sen tåget jag åkte hem med skulle gått 18.37 men gick inte förräns 19.17. Så försenat tåg men somna på tåget så det var lugnt. :)









Så nu blir det jobb igen. Känns konstigt. Vill bara kunna vara hemma och ha sommarlov. 
Vi hörs sen!

Kram

Gabriella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0