Söndag.



Hej bloggen. 
Mycket har hänt sedan jag bloggade sist. Vi börjar med måndag:
Mamma, pappa och Jennifer kom upp. Jag jobbade till sju åkte hem till och möttes av kvällsmat som stod på bordet. :) vi åt och spelade kort sen var det dags att sova. Jobb på tisdagen för mig till sju då med. Efter jobbet gick vi och åt på lilla London. :) åt en god ryggbiff och drack ett väldigt gott rödvin. :)

Onsdag äntligen ledig. Vi åkte ut till älvsborgs fästning. Gick rundor där och kollade på allt fint. :)
Åkte in till stan åt lunch sen gick en sväng på stan. Med uppdraget att hitta skor till mig. Vi hittade ni har sett bild på dem. :)

Vi åkte hem en sväng sen begav vi oss till Ikea och handlade lite till lägenheten. :)

Åkte hem och jag och syster gjorde pannkakor. Kvällen avslutades med kostspel. 

Torsdag pappa satte upp nya taklampan och persienner och vi körde och köpte en ny fjärrkontroll till Tvn. 

Åkte sedan till Liseberg och åkte lite. När vi var nöjda gick vi till pizza hut och åt kvällsmat. Åkte till lägenheten och packade in sakerna i bilen. 

Några trevliga dagar med mamma, pappa och syster. :)

Helgen har jag jobbat 13.30-21.30. 
Stängning alltså. Var själv igår och det gick bra!! :) gött att höra från chefen att hon aldrig varit med om någon som lärt sig kassan så snabbt. :D

Saknar min Benni dock. :( 
Han får komma upp snart!

Ha det bra så hörs vi. 

Kram

Gabriella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0