söndag igen

Jaha då vart det söndag igen. Tiden rusar fram som vanligt.

Hur mår ni förresten? Får inget svar av er ändå. :P
Jag mår bra! Satt 25 min på motionscykeln i morse. Mycket skönt att börja dagen med!
När jag stod i duschen så ringde Emma. Fick pratat med henne ett bra tag! Skönt att höra hennes röst och att allt gått bra med resan. :)

I eftermiddag så ska jag ta en fika med Amanda ska bli trevligt! :)

Blev en sen frukost idag med, får gå upp i tid i morgon så man vänjer kroppen att gå upp i tid igen!
Snart sätter nästa kurs igång och jag längtar!! :)
Kan vara att det är Hemkunskapen jag går in på då!

Nu ska jag måla mina naglar, känner mig naken utan det! :)

Skriver mer senare!

Kram
Gabriella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0