natt

Hejsan min kära lilla blogg!
Klockan är snart halv ett och jag kan inte sova! Vilket är tur för vid 00.00 så smällde det en massa raketer utanför.. Kinesiskt nyår....

Längtar så tills i morgon! Vill bara att dagen går fort i skolan.
Lektionen börjar ett men ska vara inne vid tolv för lunch och planering av en lektion med två andra.
Vi är schemalagda till fyra men vi ska ha livsmedelskemi så hoppas att det går fortare. :)
Vill ju komma hem till skaaaune så fort som möjligt!

väskan är så gott som färdig packad vilket är super skönt!
bara att gå upp och äta frulle klä på sig och fixa det sista sen gå!
Får inte glömma att jag ska hämta ut ett packet med lite litteratur i kiosken innan jag åker.

oj vad man kan skriva när man har tråkigt! :P

Men sov gott så hörs vi i morgon!!

Kram

Gabriell


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0