Fredag

God förmiddag bloggen!
Hur mår ni idag?
Jag mår bra, har fått sova ut lite så det är gött.
Satt uppe till två typ och skrev på rapporten, då datan hängde sig och en del försvann trots att jag hade sparat hela tiden. Lagen irriterad jag blev då men det var bara att skriva klart och sen skrev jag det sista nu på morgonen så nu är den klar. Men skickar in den gör jag inte ön för man vet aldrig.
Klockan är nu ett och jag tänker att jag snart ska bege nig in till stationen, mamma och pappa och alla kommer inte förmäns vid 15.20 men tänkte att jag passar på att sätta mig och lära lite litteratur när jag ändå har tid. Så skjuter fram städandes till söndagskväll eller något.
Innan ringde det på dörren och det var vaktmästaren som sa att de ska byta ut mitt handfat i badrummet på måndag! Yes det är så jobbigt och gammalt så det ska blir skönt. :)
I helgen kommer det vara lugnt på bloggfronten i och med att jag kommer att ha fullt upp. Så bli inte oroliga jag kommer tillbaka på måndag och kanske något enstaka inlägg i helgen!
Vad ska ni göra i helgen?
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0