Måndag.



Hejsan bloggen. 
Tag sedan nu jag vet. Ni har hamnat i skymundan hela sommaren. 
Men denna veckan börjar skolan igen(torsdag) och då börjar rutinerna igen. :) då kommer bloggen bli som vanligt igen hoppas jag på. :P lovar inget dock. 

Vad har hänt då? 
Har jobbat lite men även varit hemma i kära Skåne. Myst med Benni, katterna, Emma, Pia och Stella med flera. Varit en sväng på ullared med hjärtat och laddat upp med diverse saker. :)

Vi(benni och jag) har även bokat en resa till Rom i slutet av september. Fyra dagar ska vi vara där. Underbart. 

Idag är det städning på schemat. Har putsat fönster och dammat nu blir det diskning och dammsugning osv. Belönar mig sen med att baka. :)

Nu åter till städningen. Vad jag bakar får ni se senare när det är klart. :)

Kram

Gabriella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0