Jag lever.



Hej bloggen. 

sen i söndags kväll kom Linda upp och åkte i eftermiddags. Jag och moster har gjort en del. Vi har shoppat. Hittade en underbar affär i Haga. Olivolja och etc heter den. Gud ville bara handla allt där!! Blev en ap god olivolja från Spanien. Har aldrig smakat en så god olivolja. Sen blev det lite mer shopping och så. En tröja från twist and tango, byxor från zara, nagellack och ägo skugga från make Up store, hårinpackning från lush och silvershampo. Avslutade kvällen med mat på Bee och drink på Hard rock café. Idag började vi med att klippa mina toppar och sen begav vi oss till Liseberg. :) Linda vann kexchoklad på förste försöket. 
jag köpte världen gosigaste filt idag. Hihi

Kollar NCIS och myser. 

Ska bli bättre på blogga så fort skolan börjar. 

Vi hörs. 

Kram

Gabriella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0