Livstecken.


Jag överlevde tentan sim ni vet. Vi gick och käkade lunch på en italiensk restaurang och jag åt lasagne. 
Vi gick runt i solen och njöt sen och tog en glass. :)
Åkte upp till Liseberg. Hade möte och sen antisimex "kurs". Jag och en ny tjej som också ska jobba i personalrestaurangen gick dit. Vi var klara med det så satte vi oss på vagnen och skulle åka hem men så blev det inte vi lite spontant satte oss på en uteservering och tog en macka och vin/öl. :) vi satt och snackade om hur vi båda älskar att gå på bio och hux flux så hade vi köpt biljetter till i am number four. Medans vi väntade på att bion skulle börja så satte vi oss och tog en öl på en uteservering. :) 
När filmen var slut så märkte vi att Mikaelas buss inte gick förrens klockan sju nu i morse. Så jag erbjöd soffan istället för att ta en dyr taxi. Vilket var uppskattat. :)

Idag var det skola 8-15 :S sjukt jobbigt lång dag. Gahh 
Men det bästa idag är att min älskling kom upp!!

Vi åkte och handlade och köpte mat blev en massa som räkor, parmaskinka, melon och feta sallad. Ja lite allt möjligt. 
Nu kollar vi på så ska det låta och myser. 

Jag jobbar i morgonkväll 16-22. :)

Nu åter till hjärtat mitt. 





Kram

Gabriella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0