tisdag igen..

Hejsan bloggen. Hoppas folket mår bra?Jag mår bra, lite seg bara. Ska kolla klart idol sen in i duschen och sen sängen och kolla på Merlin på datorn. :) Idag har jag haft en föreläsning, intressant förutom föreläsaren som stod och gäspade och lite sånt. Sen åkte jag och Amanda till Maxi och handlade och så när vi satt oss på spårvagnen som ska ta oss från maxi så hör vi ett meddelande:-Vi har just nu ingen ström, så vi kanske kan bli kvar här ett tag. Kul jätte kul, så jag och Amanda började gå mot korsvägen, efter halva vägen så hoppar vi på en fullpakackad buss. :) Men vi kom hem iaf tog typ en timme längre.I morgon ska vi till vår "VFU" plats fast jag ska vara ute i kungsbacka så ska vi på info i stan.Vi ska vara där vid 13 så jag sak träffa nikolina vid brunnsparken halv.
Ska gå upp i tid så jag kan dammsuga. :P Behövs verkligen. heheNu blir det idol sen duschen. KramGabriella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0