fredag

Hejsan bloggen! I'm home! :)
Hoppas allt är bra med alla?
Jag mår toppen, sitter här med mina glasögon på mig och pluggar. Sitter och skriver ner diskutionsfrågor från Imsens bok elevens värld. Börjar med det så får man det "viktigaste".
Hann inte blogga igår, fullt upp hela dagen. Gick i skolan mellan 9-15 sen tog jag tåget 15.42 hem.
Har mkt inplanerat i helgen. Idag så ska jag och mamma och sis till Fia och lilla Eddy. :) Hälsa på och se hur de bor iom att vi aldrig varit där!. :)
Sen ikväll ska vi hem till Pia, Magnus och lilla Stella! :) Ska äta och chilla helt enkelt. :)

I morgon på dagen blir det IKEA,väla och så :)
Kvällen firar vi Emma och sen blir det utgång!

Söndag ska jag bara umgås med min älskade sambo/särbo. Åker hem på kvällen.

Så blir nog inte att jag skriver mer i helgen för kommer helt enkelt inte att ha tid! :)
Ha det gött!

Gabriella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0