min dag.

Ja då är det slutet av min födelsedag.
Den har varit helt okej. Tyvärr så är man ifrån sin familj och så.
Dagen började segt, äta frukost i sin ensamhet på sin födelsedag är inget att rekommendera Sen drog jag ner en sväng på stan, köpte en skalkniv och ett Nitendo Wii (tvspel) plus ett spel till mig själv i födelsedagspresent! :)
Efter det gick jag till skolan ochträffade basgrupen, blev inget långt möte men ändå.
Åkte hem och Louise kom och fikade, fick toffifee :) mums
Sen blev det kvällsmat på Johannebar med Amanda som jag fick fina muffins- och ischokladformat plus ett choklad av. :) Åt ananasglacerade ribs! Mycket gott! :) När vi ätit klart kom Lisa och joinade. Drack ett glas vin till sen gick vi hem till Amanda för popcorn och allmänt snack! Najs :P
Nu ska jag lägga mig och sova. På torsdag kommer Benni upp! :)
Allt detta skrivs på farfars begäran så alla vet! :) hihi

Ha det bäst!
Kram Gabriella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0