måndag.

Hejhopp.
Mår mkt bra idag.
Har varit på väla med mamma och sis. Fick ett tre pack trosor och ett nagellack av mamma. (:
Sen har jag tvättat med hatar att tvätta eller nej att vika den rena tvätten rättare sagt. Gick ut på en power walk som resulterade i en spontan löprunda. Wired längesedan jag sprang någonstans. haha blev ingen stor runda men en början. Ska ut och gå i morgon med tänkte jag. (: mihi

Sen är det snart dags att åka till åre! På lördag morgon så bär det av. (: Sjukt skönt och kul ska det bli! Tyvärr färljer inte älsklingen med men det får vi ta en annan gång.

Åhh var och provjobbade i fredags. Gick jätte bra! De tyckte att jag var jätte duktig så blir nog mer där. Hoppas på mkt jobb nu i sommar och hoppas jag kommer in till skolan som jag söker. Ska träffa syo på fredag. (:

Nä maten och mannen kallar ;)

Puss och kram hela dan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0