baka,diska,packa,säda,jobba,packa,diska......

Gahhh får panik, känns inte som om jag kommer hinna med allt. Men jag vet att jag kommer göra det ändå.
Tänk vad jag gjorde på tvä timmar:

Diskade världens berg
Bakade bröd
Packade nästan klart allt
Lagade mat som blev köttfärslimpa täckd med bacon, champinjonsås, kokta potatisar och morötter.

Sitter och väntar på om jag ska jobba i morgon eller inte. Lagon jobbigt att bara sitta och vänta, vill kunna planera hatar att inte ha koll på saker och ting.
En sak till jag verkligen HATAR att packa, antingen har man för lite saker eller för mycket. Just nu så går det mellan både att ha för mycket och för litet. Gaaaah dagens I - landsproblem.

Sitter och väntar på att true blood ska börja och det är en halvtimme kvar tills dess. Får spela lite Restaurang City på FB, lagom beroendeframkallande haha . Hur ska jag klara mig i Åre?

Puss och kram heeeela dan!




Vill faktiskt ha vår nu!
Love this photo. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0