kvällen.

I morgon smäller det! Då börjar skolan. Känns konstigt men bra. :)
Idag så var jag på kick offen, inget speciellt lite rundvisning men det kassa var att vi kom dit tio minuter innan det började och då hade de redan börjat lite kast tyckte jag. Sen skulle det vara "picknink i slottsskogen" men vi fick en MER och lite dammsugare och så i en hörna på skolan. Kast men men. Fick en kalender och så klart kommer den jag har beställt i morgon. haha. men men. Gick med i förbundet kostar hundra men man får tillbaka dem på ett kort.

Innan dess fikade jag och Amanda med fyra andra tjejer som ska bli lärare. Mycket trevligt! Skönt att man känner några i morgon.!
I morgon börjar nollnigen med ska bli intressant. :)

Oj vad mkt det blev nu.

Ha det bra

Gabriella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0