Onsdag

Hur mår alla idag? Mår bra har varit effektiv idag, gick upp vid halv nio tog en lång och skön dusch sen åt jag mannagrynsgröt med lite jordgubbssylt. Mums. Sen tog jag mig i kragen och rensade i garderoben la sommarkläder i en låda som ska ner i förrådet och en kasse som ska till syster och en kasse som ska slängas. Sen tog jag tag i alla papper och räkningar som är betalda och som ska betalas och satte dem in i pärmar och så. Allt var klart tio över 11 stolt! Nu sitter jag här och försöker komma på vad man mer ska göra idag. Benni tog bilen och tvättar den så är hemma själv med kisarna. I morgon blir det jobb igen ska bli skönt. Börjar sju för vi har snittar som ska ut i morgon vid 10 så det är bra. Bra med timmar! Nästa vecka blir det att jobba hela veckan för Malin och Chris ska vara lediga. (: Sen så fyller jag ju år på söndag!!! Hela 20 år blir jag, helt galet nu lämnar man tonåren och går in i vuxenlivet på riktigt. Får ta och gå till systemet på måndag eller något istället haha. Ska ju jobba hela helgen med så det är ju inte jätte kul men man måste och jag är van har jobbat de senaste tre födelsedagarna så. Men fest blir det ju det är ju ett måste det blir helgen efter. I morgon ska jag och mammis och sis in till maxi och handla lite det är kundkväll så man får en massa mat och 5% på allt med hehe.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0