Dags igen då?

Så då är designen ändrad vad tycks? Tänkte om jag ändå ska ta tag i bloggen igen så kan jag lika bra ändra den med nytt och så. Blev nöjd med den iaf. Nu är det måndag och jag är ledig har varit uppe sen 8 och diskat och pysslat med bloggen. Jaha vad händer idag då är ledig idag och imorgon, det börjar bli mindre på jobbet och då är det jag som drabbas såklart. Men ska prata med A-kassan sen om man kan stämpla upp till heltid. Hade ju varit bra för trivs ju på Åkagården så vill ju helst inte behöva hitta ett nytt jobb. Idag är det städning och rensning som gäller här. Papper ska ordnas och kläder ska vikas och rensas ur gaderoben. Ska käka lite först känner jag blir kyckling och bacon sallad mums. Super gott och enkelt att göra.
Hörs mer sen när jag har tagit mig igenom kläd och pappershögarna här!




 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0