090517

Godkväll.
Ett tag sedan nu ja. Jobbar hela tiden typ så orkar inte bry mig.
Varit ledig i helgen, mkt skönt. I fredag så jobbade jag till sju stack sen till pizzerian men Älsklingen, Robin och Linus, åt och drack gott satt kvar till stängning. I går blev det golf med pappa och farfar gick bra 36 poäng fick vi alla, ända minuset var mina fötter som vanligt gick det fyra sista hålen i strumpor. Sen blev det Eurovision och sen sängen. Idag har jag diskat sen kollade jag på Twilight. Sen iväg till mormor som fyller år (: god mat och så. nu sitter jag här ska kolla på Deja vu. jobb resten av veckan förutom på torsdag då är jag ledig.

Köpt ny bil har vi med gjort en Saab 9-5 sportcombi. En röd en hihi




Pussar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0