hmm

Blir alltid sena uppdateringar, undrar varför. haha sover för länge på dagarna antagligen. Idag ahr jag varit duktig tvättat och strukit. Har även varit på Gymmet en runda i ca 1 och en halv timme. skööönt. Ska dit på onsdag morgon med.

I morgon ska jag dicka och damsuga tänkde jag. Sen ska jag jobba på onsdag (stängning ovanligt) och på torsdag sen är jag ledig heeela helgen och det ska bli så sköönt tänker fan inte ta ett ända pass om de ringer.!!!!!  Mohaha

På fredag ska vi fira Lena(faster) som fyller år blir smörgåstårta mums. hihi

Nähä ska man kolla på Smallville elle Las Vegas. hmmm blir smallville tror jag så kan jag ha datan i knät. = )

Har kollat på alla Top model (11)  ville fan att annahleig(?) skulle vinna Ist för McKey. men men,


Våra fina kisar. <3


Pussar


Kommentarer
Anonym

Absoluut ;D

2009-01-13 @ 19:26:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0