Dagen

Idag har jag inte gjort många knop, har iaf diskat. = ) Duktiga jag. =)
Har kollat på OC idag med Benni och han är faast mohaha, men det är svårt att inte fastna till världens bästa serie. = )
Har ni sett den? Om inte, Se den!!!!!
Själv har jag köpt/fått alla fyra säsonger. = ) Ettan och tvåan är helt klart bäst men de sista två är också mycket bra. När vi sitter och kollar på dem så säger jag varannan replik har nog sett första säsongen fem gånger nu skulle jag tro, hehe neerd eller vad?
I morgon blir det iaf gymmet med Benni och Mamma, mamma ska också börja träna = ) Najs kul att man har någon mer att träna med, Benni pallar inte alltid heller eller så är han förkyld som han är aldeles för ofta. Försöker få i honom lite vitaminer iaf, som tex idag i potatisgratängen så hade jag i morrötter och vi käkar grönsaksstavar och dippa med. = )
Just nu är det bara jag som är vaken Benni sover och likaså katterna Ozzy i en stol och Candy på deras klössak. =P

Som innan när Benni kom hem från Hbg så sov han i mitt knä och katterna sov med, kul men jag kollade på Goal 2.
En fotbollsfilm, den handlar om en kille som i första filmen kommer till Usa från Mexico och börjar spela fotboll, han blir köpt av Newcastle(stavning) spelar där och blir asa bra. I andra filmen så byter Newcastle honom mot Micael Owen i Real Madrid där han får chansen att spela med alla superstjärnor, han blir kallad superinhopparen för så fort han kommer in i matchen så blir det så gott som alltid mål. Han tjänar pengar och köper bil, hus men det gör bara att han och hans fästmö som bor i Newcastle glider mer och mer ifrån varandra. En mycket bra film. = )

Nu ska jag nog kolla på Smallville har bara några avsnitt kvar på sjunde säsongen. = )
Japp jag älskar Serier. = P


Pussar   
  < OC                      Goal 2 >



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0