inte många timmar kvar..

Nej det är det inte sista timmarna på jobbet nu. Sitter och har min sista rast. Men jag deppar inte för det. =) Man måste se det från den ljusa siddan, jag kan bättre och förtjänar bättre. Ringde igår till Ängelholms golfkrog och pratade med hon som ska ta över det hon ska ringa mig i början på mars men det verkade positivt. (: Hoppas på det bästa iaf.
Hur mår ni idag då? Hoppas allt är bra iaf.
Sen efter jobbet slutar tre ska jag och mamma träna inte benni han har ont i ryggen.=/ Stackare,
Ska bli skönt att träna var ju några dagar sedan.

Nehe nu ska jag ta de sista minuterna på min rast och chilla lite sen ska jag tillbaka in och jubba.


Pussshaj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0