Ursäkta....

Bloggtorkan, har varken haft tid eller ork. Jobbat och nu en vecka i Åre. Åkte i fredags natt och jag åkte hem i går efter middag. De andra åker hem på söndag. Fan vad jag hatar att vara ensam såhär är van vid att Benni är här ju, helt tyst är det för kisarna sover så mkt till sällskap är de. Kom till Ängelholm i morse Farmor och farfar hämtade, sen åkte vi hem till dem och åt frukost. Sen spelade jag kort med Lena, Skippbo och 31. Jag vann!!! Mohahaha
Sen gräddade farmor pannkakor till lunch sjukt gott men ap mättande. Fick provköra Lenas nya bil hem och sen satte jag igång med att damsuga och torka golv sen ner till affären och hadla lite.
Nu sitter jag här och har sjukt tråkit, hade inte kunnat att bo själv måste ha lite liv i stugan. I morgon blir dt jobb från 8 till 18 nått. Någon som vill göra mig sällskap på kvällen??????

Nä ska kolla på tv, finns inget annat att göra för jag pallar inte att gå ut. (:


Pusssar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0