utmanad


Blev utmanad av Hanna.

Utmaningen går ut på att fylla i 5 egna svar på respektive område och sedan utmana andra genom att skriva en kommentar i deras blogg! (ändrade liite regler själv, ja ville ju utmana fler!)

Mina svar:

5 platser där jag har bott:
1. Ängelholm
2. Förslöv
3.Grevie
4.
5.

5 jobb som jag har haft:
1. Ta hand om grannens blommor
2. Gullbergs
3. Spisen
4. Lindab
5. Espresso house

5 saker i min handväska:
1. Mobil
2. Penna
3. Läppsyl
4. Nycklar
5. Servetter

 5 saker i min frys:
1. Köttfärs
2. Fläskfile
3. Lax
4. Kyckling
5. Grönsaker

5 saker i min bil:
1. Cd kivor
2. Papper
3. Pantbuskar
4. Krycor :P
5. Skvallerbalska

Utmanar:
Emma
Karl
Lollo
Fillipa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0