Godmorgon!

Hellu fredag igen då.

Ska diska sen eller ska jag göra det direkt kanske? VI får se hur det blir. Måste hänga upp tvätten med och tvätta mer.
sen ska jag nog fixa lite med bloggen idag, känner för lite förändring här. förslag?
Blir rangen sen med sis.  =) får bli det ist för golftävling i morgon för ingen ville byta med mig på jobbet. = (  så har stängning en lördag och det är inget kul allt heeelt dött. Men får se det från den ljusa sidan: Peeengar. = )
Ska försöka få Benni att borra upp hyllan ovanför tvn idag, kommer bli asbra. hihi

Kollade någon på Fringe i går på femman? Vad tyckde ni?
Själv tyckde jag den var bra, spännande och annorlunda med andra serier. Heroes går ju samtidigt med kom fram till jag kommer ändå köpa boxen sen när den kommer ut och då behöver jag inte kolla på det nu. = )

Kollade även på SOS Gute men den sööög ju skit segt, visade ju samma scener heela tiden ju, känndes som tiden stod stilla ju. men men.

Jag ska nog börja göra recentioner av program och filmer jag kollar på. hihi
Hade ni velat läsa om det?

Frukost kanske, gröt blir det idag.
Men frågan är om man ska ta tag i disken innan?
Får nog bli så, roligare med ett rent kök. heeh

Pussar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0