söndag.

Benni ligger i sängen och sover sött och katterna busar runder, skönt att de är kompisar nu. Innan var det bara fräsande och morrande från dem två. = )

Ska baka kanel och vanilj bullar idag =) hihi mums.. ska bara äta lite frukost sen ska jag börja med det.
Farmor och farfar var här igår och fikade, farmor hade ju aldig varit här innan så. = ) Bjöd på kaffe och kladdkaka. = )
Fick blommor och en ostbricka med knivar typ.

Snart åker min Emma!! =( Kommer sakna henne som fan asså. Få ta en tripp upp till henne sen och hälsa på= )
Måste ju se hur skillad hon blir på skidor sen med ju :P hihi Bästa är att jag vet redan vad jag ska köpa till dig i julklapp mohahah. =)

Nää frulle sen bullbak sen blir det gymmet vid fyra tiden =)

Pusss


Kommentarer
Emma

jag kommer på bullfest sen =)

Hur jobbar du i veckan??

PUSS!!!

2008-11-16 @ 15:17:44
URL: http://emmapetson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0