onsdag.

God morgon.!
Vaknade av att det stack i mina armar. jobbigt har sån konstig kännsla i kroppen nu.
jeje.

Igår så drog Emma och Jag till väla, vi har inte varit där tillsammans på jaa gud vet när. Iaf hade som uppdrag att hitta ett par vinterskor till Emma,, And Guess What I did, hihi skit fina puma som var nersatta och allt hihi och de satt perfekt. =)
Jag är grymm på att hitta sånnt.
Sen när jag lämnat emma hemma så köpte jag tre rosor till min kära fästman iom att vi hade 1 år som förlovade. = ) Sen så stack vi in till stan och skulle äta någon stans. Blev M&M åt oxfile och vitlöksgratäng och creme brûlle efter det. mkt gott så att säga, M&M slår aldrig fel.

Nä nu ska jag in i duschen sen äta frulle, ska kolla lite smallville och börjar jobba 14.oo skönt.

Pussar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0