Fredag.

Idag har jag jobbat 8-13 chill. = ) Efter det så stack jag och Beni och gymmade i en och en halv timme känns nu ska jag säga er. sedan körde vi till willys och handlade. Körde hem och tog tag i berget till disk, benni tog tag i att utrota dammråttorna. Ställde mig sedan och marinerade fläskfilen som vi ska äta sen.
Efter jag var klar med berget så korckade jag upp en flaska rött hällde upp ett glas och tappade upp ett bad och tände lite ljus. la mig i badet med en bok och vinet, avslapnande om något.
Nu är rotisarna i ugnen (potatis,morötter och rödbetor) mums.
sen ska jag ställa mig och steka köttet och göra svampsås till det. =)

Nä nu ska jag pussa på min fästman.! = )


Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0