Torsdag.

God morgon bloggen. sitter och kollar på Top model, ska snart ta frukost blir flingor med mjölk och sylt och en apelsin :) blev några över sen igår när jag dekorerade med nejlokikor. Luktar underbart här inne. Ska jobba sen 13.00 - 18.00 blir att träna sen efter det, var ett tag sedan och det behövs. Sen är jag ledig i morgon jobabr på lördag sen ledig på söndag. Fick det nya schemat igår =/ typ ett pass i veckan suuuks. jeje ska leta jobb som vanligt. Nä nu är jag hungrig för första gången på två veckor, dags att äta.
Beni är så söt härromdan så kom han hem med rosor till mig =) sötnos. Ozzy ligger och drömmer sidan om mig, han sparkas och det rycker i morrhåren. hihi söt han är.

vår fina gran.


Kommentarer
Fia

Lite mer än en vecka, runt 10 dagar eller så =)

2008-12-18 @ 13:11:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0