Juldagen.

God dag!
Hade ni en bra juafton? Jag hade en iaf! Fick massor saker jag önskat mig.! Soda Stream Pure mkt fin och gott blir det med! Gjutjärnsgryta från sjäppshult. Skidställ, vågtång, Leilas Bok x2 Den ena med en personlig hälsing från henne. =)=) "Bli en drottning i köket Kram Leila" Stog det! Fick av lina och johan den andra av benni snutten fick även en jätte fin berlock till mitt Thomas sabo armband får snat köpa nytt det är fullt.! Fick presentkort som mamma och pappa ska köpa av mig för i morogn är det mellandagsrea och jag har ögonen på En systemkamera och snart har jag pengar till två tredjedelar till den =)=) naaajs. Haha tomten kom igår och var väldigt kramig han kramade mig och sis varje paket oh lyfte up pappa. haha
Ikväll/eftermiddag så ska vi till farmor och farfar för lite julklappar och lutfisk mums. Mycker najs.
I morogn blir det att gå upp tidig och åka och ställa sig utanför affären och vänta. haha
Sen blir det ner till båstad för träffa bennis släkt. fullt upp helt enkelt. =)


Pussar


Kommentarer
susan & tyra

kikar in...



god fortsätting ;)



kramar <33

2008-12-25 @ 22:18:22
URL: http://tyrassusans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0