Onsdag

Jahapp. Mådde skit i morse så stannade hemma från skolan. jobbigt värre men mår man inte bra så.

Har iaf gjort klart mitt svenska tal nu. Hoppas det går bra i morgon bara.
Sen är jag snart klar med projektrapporten så det är skönt har en tredjedels sida kvar att skriva sen är det klart. = ) ska bara få min kokbok med.

Igår kväll kom emma upp en runda <3 vi kollade på So You Think You Can Dance - Scandinavia men tobbe vå älskling gick inte vidare. så nu är det heja alla svenskar.! = ) Plus att vi åt en smaskig fruktsallad till det. mums. hihi

Längtar efter min snutte nu. men men han kommer hem om en timme iaf. = )

Ikväll är det Men in trees och Top model 9 wiie.


nä fortsätta med pluggandet.

Puss och kram alla sötisar.!


Kommentarer
Yngve

Jag antar att den unga damen menar mig när hon skriver sötisar?

2008-04-09 @ 15:01:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0