Lördag

20071006

Varit lördag i ca 1 h och 15 min nu. trvligt. hehe

Jagha vad har hänt sen sist då.?

Klarat alla pärmar och första dataprovet så nu är uppskrivningen bokad = P hehe. Det går snabbt när man väl anstränger sig. hihi. om en månad så gäller det. hihi

Skolan går bra. hoppas jag iaf = ) joo då men jobbigt med alla hålor hit och dit.

I morgon ska jag baka men vad vet jag inte. får se vad det blir för gott.

Benni sitter och kollar på rally, tråååkiiit.!! Tycker jag iaf. och allt tjat om alla dessa bilar hit och dit.

Åkte ner till Benni innan på jobbet,,  tog bussen träffade mattsen där, vi var nog de ända nykra på den bussen haha

Tråk helg denna helgen, ska plugg och Benni jobbar kväll i "kväll" och på söndag. och typ hela nästa vecka jobbigt värre.

Emma kom hem nu fuskit att du får åka iväg, vill ju med.. hihi. hoppas du handlar till mig ; )

Näähä Benni tycker JAG är tråkig, vem är tråkig igentligen.? hehe

Katten är hyper som vanligt.  Annorlunda stil. = )  Sötaste sovstilen ever.!

Puss hej


Gabriella  Svensson


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0