Trååk.

Ditt namn: Gabriella
Längd: 1,63
Spelar du något instrumet: Nej.
Vem är snyggast: Jag.! = P
Vem vet mest om dig: Jag, emma.
Vad vill du ha just nu: Sommarlov
Vilka sjukdomar har du: Halsfluss. hehe
Fobier: några.

Känner du en snygg kille: Ja det är klart.
Har du körkort: Nej.
Åsikt om jultomten: Hmm.
Vill du gifta dig: Ja.
Tycker du att du är attraktiv: ibland.!
Din hårfärg och frisyr: Blond och lagom långt och uppklippt.
Skolväska just nu: Blandade.
Har du glasögon: Ja.
Hur ser din plånbok ut: Mkt stor.
Favorittv-program: Måånga.
När ska du festa nästa gång: Fredag.
Vad köpte du senast: Macka och vatten
Hur mycket pengar har du: En del.
Hur svarar du i telefon hemma: Svensson
Senast kramat: Emma tror jag.
Stjärntecken: Skorpinjon
Ögonfärg: Grå blå.

Kall favoritdricka: Multivitamin, öl.
Varm favoritdricka: Te, kaffe varm choklad
Alkoholhaltig favoritdricka: Många =D
Säger ofta: va.
Saknar du någon: Ja någon saknar jag väl.
Du fikade senast: Oj länge sedan
Senast sedda film: I Robot.

Hur känner du dig just nu: Mittimellan
Kan du laga mat: Ja.
vad pluggar du: Till kock
Vad tycker du om fötter: va.?
Är du smart: Tror det.!
Snarkar du: Nej eller joo när jag är cp trött.
Är du aktiv i skolan: Jaa det tycker jag
Lesbisk: Nej.
När och varför grät du senast: Kommer inte ihåg..
Hur ofta gråter du och varför: När jag behöver..för det är bra att släppa ut alla kännslor ibland.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0