.!

Brukar du..

Gnälla: Ibland.
Skrika: När jag känner för det. 
Sova: Varför inte.!?
Vilja dö: Nej
Klä dig i svart: det händer väl
Hata folk: nja mest ogilla


Har du..

För många vänner: Ehm.!?
Färgat håret: slingor
Brutit några ben: Japp vänster haldled.
Några piercings: Öron & Navel.
Bra självförtroende: Ibland så..
Kysst någon: Jao
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Bjudit ut någon: ja har jag nog.
Varit kär : Jaa då.!

Är du..

Osäker: ibland
Intressant: Det vet väl inte jag.. 
Hungrig: nej.
Skoltrött: Var men nu är det ju SOMMARLOV 
Rolig: Jag tycker det iaf.! = D
Pratglad: Ibland
Uttråkad lätt: Njaa
Vegitarian: Nej!
Tobak: Nej!
Positiv: Oftast
Singel: Japp


Vem..

Saknar du: hmm, ingen för tillfället
Vill du döda: ingen
Vill du slå: En preson..  : P 
Vill du kittla: Ehm.?
Kramade du sist: ?
Sårade dig sist: Olof
Gjorde dig glad senast: En liten unge som busade.
Vill du helst träffa: Orlando Bloom
Ringde dig senast: bra fråga..

Hur..

Svarar du i telefonen: Hemma - Svensson, mobil - jaa.
Fördriver du tiden: fotboll, jobbar, vänner, data.
Mycket pengar har du: SÅ jag klarar mig
Bäddar du sängen: Haha ehh nää
Går det i skolan: Bra tror jag, har inte fått betygen än.! :P
Många stör du dig på: Åhh många.
Ofta träffar du din familj: Typ varje dag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0