....

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
nej.

2. Har du sett din bästa vän gråta?
ja .

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
bra fråga..

4. Vad åt du senast?
pizza

5. Har du fått någon komplimang idag?
Jaa.!

6. Har du varit med i en rättegång?
Hell no.

7. Är du polare med grannarna?
nja..

8. Vilka språk pratar din mamma?
svenska engelska och lite franska.

9. Vilka länder har du bott i?
sverige

10. Senaste piercingen?
magen

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
bil hmm.. kommer inte ihåg. kanske till matchen förra helgen..

12. Gay?
nej.

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
har jag väl.

14. Har du äggat någon?
nej,

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
nej

16. suger det här?
nej tycker det är kul.! =D

17. Har du varit på stranden?
Ehm :? Ehh jaa.!

18. Har du haft en stalker?
Inte vad jag vet iaf.

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
anne,anders,något och ymer

20. Hur bra är din syn?
Pretty good.

21. Har du varit på ett party?
ja!!

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Jaa varför inte,

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Har ingen bror så bra skämt.!

24. Har du varit utomlands?
japp

25. Har du sett din bästa vän naken?
jaa.. (idrotten)

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Hmm, alla har varit bra på sina sätt

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Ehh jaa.!

28. Var är dina syskon just nu?
Hemmma

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Om Henke larsson

31. Vilken tid gick du upp imorse?
08.40

32. Vad ska du göra i helgen?
Helgen är snart över men har bara jobbat.

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Från mamma att hon hämtar mig utanför bowlinghallen om 45 min.

34. När var du riktigt sjuk senast?
bra fråga..

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Henrik Larsson.!

36. Vad finns i din bakficka?
hål

37. Har du färglinser?
jaa.

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Släckte Tvn

39. Vad är det första du gör på morgonen?
stänger av väckanklockan

40. Vad ska du göra efter det här?
Plugga.. =/ eller kolla fotboll...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0